onsdag 2 februari 2011

Änglaverket, sällskap och annat mys!

Hej igen! Ja vi kom ju iväg till Änglaverket till sist, efter att ha badat och duschat så vi lukta riktigt gott!! Efter vårt besök till Änglaverket idag for vi vidare till Ica för att handla lite. Fynda dock två barnböcker och en fin ljusstake (som mina föräldrar har likadan som jag alltid gillat), så här såg dem ut:


Har dock bara denna bok på bild, men den andra handla om en fågel vars ögon rörde på sig:

Sen så blev det snabb överlämning av sovande barn efter Ica, då han skulle hem till farmor och farfar för att bli passad tills halv 8 imorgon då Charlie kommer hem och tar över, för att sedan åka hem hit igen!! Fick iaf fint besök av Josse och hennes man Ricard!! Mycket mycket trevligt! Ricard mådde dock inte så bra verka det som, så han sov en stund i soffan! Gjorde han rätt i. Blev iaf god Tacos till mat! Å vem säger nej till det (inte jag). Sen ägnade jag och Josse oss åt att testa mina nya pennor (promarkers) super nice. Behöver dock några färger till kände jag, men en bra början får man väl ändå säga. Tio pennor blev det, dessa här:



Sen så tog vi en kopp te för att avsluta vår kväll och sen gick Josse hem (ja, Ricard han gick tidigare)!! Hon erbjöd även säng plats hemma hos dem om jag ville, men jag tänkte jag ska klara av att sova själv! Så önska mig lycka till för nu måste jag sova!! Ha de bra, Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar