måndag 31 januari 2011

Skola

Idag har verkligen känts som en onödig dag. Första lektionen idag var förvisso en bra lektion. Den innehöll bra information som vi behöver nu innan vi ska ut på VFU/praktik. Om både själva praktiken och om vårt projektarbete som vi ska utföra under tiden där. Mycket givande och bra.

Efter det hade vi lunch och jag och Josefine stod i kö till cafeterian för att Josse skulle ha en köttbulle baguette och jag tänkte köpa en semla men jag uppfatta det som att de tog kort, vilket de ju inte gjorde. Så satte tillbaka den igen och gick! Åt dock min älsklings underbara veggo pasta till lunch *MUMS* och sedan en vetebulle på det.

Efter vår givande lunch så var det dags för nästa lektion som handlade om en bok, men inte så mycket som vi hoppades på. Det var typ samma sak om och om igen typ tio gånger. Inget givande alls! Så vi tog oss friheten att gå 20 min tidigare för att hinna med bussen så vi kunde hinna med vårt tidigare tåg. Så fick det bli och nu sitter jag här hemma efter en lång färd hem och även ett besök på ica för att handla hem lite mat.

Nu sover lilleman en stund och Charlie gör mat. Jag ska själv värma lite fläskpannkaka och äta det med MYCKET lingon! Gott gotti gott gott!! Har även varit lite kreativ idag och ritat två riktigt fina figurer (tycker jag iaf) så tror jag börjar få in en egen stil nu vilket känns bra! Så vi får se hur det går med det. Men ni får ha det bra så hörs vi! Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar