torsdag 10 februari 2011

Min dag!!!

Lucas kvällsmat:

Idag har jag varit iväg hos optikern och kollat min syn. Jag letade sen efter nya fina glasögon och tog chansen och fixa 2 för 1 glasögon! Charlie var med och kolla så jag hittade några fina som passade så det gick ganska snabbt. Nu får jag bara vänta ca 2 veckor innan de kommer!! Men det blir säkert bra!! Efter vi varit iväg stack vi hem hit och här har det inte hänt för mycket! Lucas var trött och har sovit en del sen stack Charlie iväg till Ängelholm för att spela warhammer och han har precis kommit hem! Lucas och jag har busat och jag har även kollat runt på lite scrapbooking grejer! Vill ha lite 3D material till mina layouts eller LO som de kallas.

Jag och Lucas har precis ätit och nu sitter vi och väntar på Charlie! Ska ta min andra kopp te för ikväll och mysa med filmen fantastic 4 som nu går på 6:an.

Så ha de bra så hörs vi! Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar