söndag 6 februari 2011

Scrapbooking!!

Idag har jag sedan imorse suttit med scrapbooking och bara pysslat. Det blev inte ens någon frukost för min del idag för jag var för inne i vad jag höll på med. Sen skulle vi få besök av Barbro och Jim så då hoppa jag snabbt in i duschen för att bli ren :D

Sen var de här en stund och busa med Lucas innan de skulle vidare igen!! Efter dem hade gått så somnade Lucas i sin säng och sen kom Matilda och Marcus!! De stannade ett tag så de fick bli söndags film!! The fourth kind - lite av en alien film - om de finns eller inte typ. Mycket bra var den faktiskt, men ingen sann historia! Det var med Resident Evil tjejen Milla Jovovich och hon är bara så bra!! Tycker jag!

Efter filmen fortsatta mitt scrappande och Charlie gjorde mat! M & M skulle göra det samma så de gick! Resten av kvällen har jag nu suttit här och pysslat och funderat över veckan som kommer!! Lucas han gick och la sig i sin vagndel för ett tag sedan och somnade. Den står nämligen på golvet då han annars klättrar upp i vagnen! Så nu myser han typ i den VARJE DAG!! Liten och galen men söt är han!!

För övrigt så är allt bra och nu ska jag återgå!! Ha de bra Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar