onsdag 2 februari 2011

Änglaverket

Nu på morgonen så tänkte ju jag och Lucas dra ner till Änglaverket som ligger precis nedanför vår byggnad. Varpå jag tänkte att jag skulle kolla tiderna på deras hemsida för att vara säker på att de faktiskt öppnade kl 10!! Men så var ju inte fallet. De öppnade först kl 15 så det var tur jag kollade! Min klasskompis Josse hade varit nere där vid halv elva, så det blev ju en lätt besvikelse för hennes del. Men hon sa hon skulle återvända vid 15! Så de va ju kul hon hade tid med det iaf!!

Så här kan det se ut på morgonen när Lucas "stökar":

Så just nu sitter Lucas i soffan och leker med en gammal fjärrkontroll som är till vår förra lilla lilla mini tv som nu är slängd!! Så det gör inget, det roliga är att nästan allt han har i handen nu mera blir en telefon. Han lägger alltid upp det mot örat och går runt och pratar! Tycker det är kul!! Så söt är han!! Nä, blir nog att läsa in lite på litteraturen eller iaf kolla vad det är vi har tills imorgon!!

Sen kan det se ut så här, när jag och Lucas busar:

Vid 17 tiden idag så kommer Lucas farmor hit och hämtar honom. Då han ska sova över hos dem då Charlies pass slutar halv 8 imorgon och då är jag redan på väg mot skolan med tåget. Så passning var ett riktigt behov. Så inatt får jag sova ensam här hemma! Fast jag inte gillar det. Dock ger det mig några ensamma timmar där jag kan plugga lite och det är alltid bra!


Lucas gömmer sig bakom mig från dammsugaren, när pappa busar:

Nä, nu ska jag gå och äta lite lunch tänkte jag och sen ner till affären en runda! Stället där alla är stamkunder haha! Ha de bra! Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar