torsdag 10 februari 2011

Jag känner att min garderob inte innehåller så mycket roligt längre, speciellt eftersom jag är en storlek större nu efter graviditeten. Så jag bestämde mig för att leta lite nytt på tradera. Har nu lagt några bud på några auktioner så hoppas jag får lite nytt i garderoben. Har redan vunnit en kjol vilket är nice eftersom jag endast äger en kjol som passar!

Sen har jag letat efter billiga svarta gardiner då jag har tänkt att jag skulle brydda ena väggen i vårt vardagsrum med det då det ger rummet ett litet lyft! Vill gärna göra om en hel del här hemma så börjar på de ställen jag kan ändra om. Det är dock inte lätt att få det fint här hemma alltid då man har lilla Lucas som springer runder och tar allt han kan få tag på! Så kommer nog även införskaffa mer hyllor så man kan organisera det lite med pärmar och liknande för att få undan en del! Ibland märker man bara hur mycket papper man har och man vet egentligen inte riktigt vart allt kommer ifrån eller vad man ska ha det till!!

Vill även ha en garderob inne i vårt sovrum då jag känner att det behövs lite extra plats! Speciellt eftersom min walk in closet egentligen hade varit bra att ha till våra jackor och annat man skulle behöva ha här uppe som våra extra stolar och just nu fungerar inte det att ha där inne då jag har alla mina kläder där inne. Funderar även på att lägga ut en massa kläder på tradera för att se om jag kan bli av med lite kläder, annars har jag kanske någon vän som känner att de behöver lite extra kläder!! Vi får se!

Nä, nu sover mina pojkar så det ska jag också göra! Ha de bra så hörs vi! Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar