måndag 14 februari 2011

Glad alla HJÄRTANS dag!!

Då var den här igen! Dagen då man, enligt mig, ska umgås med sina nära och kära. Det behöver inte vara just den man håller kär utan det kan vara ens bästa vän eller sin familj. Huvudsaken är att man ska vara med dem man tycker om mest! Så idag firar jag denna dag tillsammans med Charlie och Lucas. För oss kommer inte dagen bli mycket mer speciell än att vi faktiskt båda har gett varandra röda rosor och choklad ;)

Min kärleksfulla son som vill till mamma:
Då Charlie var iväg på brandstationen tills imorse så var jag och Lucas själv igår och då passa jag på att köpa några röda rosor och en rulle center då jag vet att han älskar såna! Så det gjorde jag och ställde dem framme med en lapp där det stod "grattis på alla hjärtans dag" och självklart massor med hjärtan.

Våra fina rosor och choklad:

Så när jag kom upp imorse och Charlie hade kommit hem så stod där en vas till med röda rosor och en box med mjölk choklad och en lapp där det stod "jag älskar dig" men en smilie! Så tydligen tänkte vi samma där (dock har jag aldrig smakat den chokladen för, men nu efter ett provsmak var de helt okej - mäktiga med goda)!!

Nä, i övrigt så kommer vi bara göra en mycket god middag ikväll och se en film tillsammans. Så där ser vår hjärte dag ut! Hoppas ni också får en super mysig dag med dem ni håller kära!

Ha de bra Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar