fredag 18 februari 2011

Ute besök och glasögon!

Idag har jag varit ute på ärenden. Jag var och hämtade mina två par glasögon jag beställt och sen en runda in om Ica för att handla bullar och Ben & Jerrys till min älskling. Sen hämtade jag ut två packet jag hade fått. En med ett par byxor som visade sig vara för små ändå :( och en jätte snygg tröja i svart! Men den passa super bra!!

Sen nu på eftermiddagen så behövde jag tid till att bli klart med mitt arbete till skolan så Charlie tog med Lucas ut på upptäcktsfärd där han fick gå vart han ville. Så när jag var klar med arbetet så gick jag ut och mötte upp dem så jag fick vara med en stund i "mysandet".




Sen nu vid 18 tiden så ska Matilda och Marcus komma hit på lite käk och fredags mys. Jag ska då (hoppas jag) få Matilda till att börja kolla på en serie med mig då killarna ändå ska möta varandra i Warhammer som vanligt. Denna serien heter Drop Dead Diva och jag har sett något avsnitt av den men inte många alls. Men det jag sett tyckte jag var kul så vi får se!

För övrigt så har Lucas nu somnat i pappas famn efter den långa promenaden utomhus så det blir att sova i en timme nu innan vi får gäster eller rättare sagt, innan våra hustomtar kommer på besök haha!! Men ha de bra så hörs vi! Ciao Bella

2 kommentarer:

  1. Jättefina glasögon, passar dig så bra :) puss

    SvaraRadera
  2. Oj! Kände knappt igen dig med glasögonen men de var snygga och du passar super bra i de ;)

    SvaraRadera