tisdag 8 februari 2011

Scrapping och muay thai!

Magda och Aneek var här idag. Eller ja Aneek var här i ca 10 sek innan han skulle vidare för att träna folk i Muay Thai!! 2 timmars träning hade han idag och Charlie hängde med. Efteråt hade tydligen Aneek bett Charlie att hänga med nästa gång så det ska han göra, fast denna gång ska han också träna!! Så kul för Aneek att komma igång med träning!! Han hade även fått en applåd efteråt så det måste känts bra! KUL!!!!

Lucas leker med vatten:

Jag och Magda satt å snacka massa men hann med lite mer scrapping denna gång än förra gången. Så trevligt. Blev ju även några koppar te såklart! För de måste man ha! Nu är jag dock hungrig så snart blir det mat!! Lucas har varit världens störigaste unge! Han ville inte alls göra något själv han skulle bara ta allt jag hade och gnälla gnälla gnälla! Så är lite trött på honom nu och tacksam över att Charlie är hemma igen! Sen så stack dem hem iaf!

Här har vi Magda:
Fullt koncentrerad på sitt:
Så här blev min bild, nöjd:

Nästa gång dem kommer ville Aneek laga mat för oss! Så får se vad det blir för spännande då! Jag som är världens mest kräsna människa! Men jag kommer så klart att smaka :D Längtar tills jag får åka till Thailand och kolla!! Nä, nu blir det att återgå till verkligheten och äta mat! Ha de bra Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar