tisdag 22 februari 2011

Skola och passning!

Idag har jag varit i skolan. Mamma kom och hämtade mig coh Lucas och körde oss till Kristianstad. Väl där släppte dem av mig och jag gick till lektion, när den var över hämta dem mig och så vitt jag visste så skulle de ha varit på Andys lekland och lekt men när jag hoppa in i bilen så visade det sig att dem varit på McDonalds för att mamma var hungrig. Men Lucas hade haft så kul där så tiden hade gått jätte fort och plötsligt var det dags att hämta mig. Så kan det gå, men så länge Lucas hade haft kul så var ju det helt okej enligt mig! Inget foto lyckades mamma ta heller, fast hon hade fått låna min kamera för att ta bild! Dåligt men men, inte alltid man hinner med det när man ska ta hand om Lucas.

Vi körde sedan mot Ängelholm för att åka och sno min mans nycklar! Då jag lyckades vara så smart att jag glömde mina nycklar i fel jacka!! Så kan de gå, men bra dag att göra det på då mamma körde oss till Ängelholm och sen tillbaka till Helsingborg. Dock hade vi lite problem med att komma in på stationen då det tog en evighet för dem att komma och öppna dörren, men väl inne så hämtade en kille Charlie och Charlie sprang och hämtade sina nycklar! Så det löste sig bra!När vi kom hem blev det busande för Lucas och jag satte mig här för att börja läsa en klasskompis arbete för att kunna kommentera det imorgon när vi har redovisning utav delprov 1 i skolan. Funderar faktiskt på att vara först så man slipper det och är klar sen. Hatar dock att man ska ha en viss tid på sig. Man kan väl istället få förklara det man vill och sedan få lov att hålla käften?? Eller? Låter bra enligt mig iaf! Nu ska jag snart göra något att äta och sen är det inte långt kvar tills vi ska sova!!

Imorgon kommer Josse på morgonen och ska passa Lucas, så hoppas att Lucas vill ligga kvar och sova så Josse kan hoppa in i sängen och fortsätta sova. Hon ska vara "morgonvakt" tills Charlie kommer hem! Snälla vänner vi har!

Nä ha de bra Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar