fredag 25 februari 2011

Planering och fredagsmys!!

Idag har jag haft en träff på biblan med mitt arbetslag som jag ska jobba med nu på praktiken som börjar nästa vecka. Vi satt iaf och planerade inför vårt projektarbete som vi ska ha tillsammans med vår klass. Vi ska vara i andra klass och jobba med rymden. Vi har jätte många bra ideer och det ska bli så spännande. När vi var klara där stack jag och hämta ett packet från 7/11, jag hade fått en cardigan som jag köpt. Dock blev jag lite besviken när det var ett hål på framsidan av tröjan. Inget man inte kan laga men grrr!!

Så här ser min snutte ut när han är BUSIG:
Av någon anledning tycker han det är kul att ta ut ena armen??

Sen blev det hem här och då var Charlie och hans killkompisar igång och spelade Warhammer. Så jag ägnade mig åt att busa med Lucas och kolla in grejer på tradera. Nu sitter jag dock och kollar på Bond och myser med lite After Eight! Jag bara älskar den chokladen. Speciellt när den bara kostar 25kr för stor förpackning.

Nä, nu ska jag återgå till min familj. Ha de bra! Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar