onsdag 16 februari 2011

Thai mat med besök och mys dag!

Igår hade vi Magda och Aneek på besök. Aneek och Charlie skulle iväg till Fenix för att träna thai boxning så Magda och Aneek kom tidigare för att Aneek skulle göra thai mat till oss. Det blev jätte gott och var även kul att se hur duktig Aneek var.
MUMS:
Även Lucas tyckte det var gott:
Sen stack killarna iväg iaf och kvar var jag och Magda. Jag hade blivit tillfrågad att fixa ihop några av Aneeks filmer där han fightas så det satt vi och pilla med innan vi som vanligt satt och scrappa lite igen :D Vi bara älskar att scrappa!!
Magda fick några påsar fish taco av mig och sen tog vi en fika också. Lite te och mjukpepparkaka! Mums! När vi sett suttit och snackat ett tag så började vi få en hel del skratt attacker och hade skit kul åt ingenting!! Inte ofta det blir så men gud vad kul det var. Nu är det heller inte långt kvar till Magda ska få sin lilla bebis. Han är ju beräknad att komma den 4 mars så det är bara 16 dagar kvar! Som jag längtar efter att få träffa detta lilla liv!! <3<3<3
Idag har vi mest tagit det lugnt och jag har kollat en del reaper avsnitt och sen har jag laddat ner hela säsongen av Drop Dead Diva! Super cool serie!! Har ni inte sett den (tjejer) så se den!
Nu ska jag iaf återgå till lite pyssel jag håller på med!

Ha de bra! Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar