onsdag 9 februari 2011

Skolbesök, scrapbooking och Änglaverket

Idag började jag dagen med att åka och besöka den tvåa som jag och två av mina skolkamrater ska vara i under vår praktik som börjar v9. Dem var jätte trevliga dessa barn som då är 8-9 år!

Efter att vi varit där från tolv - tills dess dem sluta så stack jag och Josefine ner till Paper etc som är lite utav en scrapbooking butik men mest inriktat är det ändå på papper, vilket jag tycker är synd då jag älskar scrapping!!

Jag hitta iaf två stämplar och 4 stämpel dynor i olika blå nyanser och 5 vykort som jag ska scrappa senare.

När jag kom hem mötte jag denna lilla pojke som på bilder sitter och ritar:

När jag varit hemma en stund sa jag till Charlie att jag tyckte vi behövde en hylla och att jag tänkte kolla Änglaverket efter en. Så ner slank jag och fynda inte bara en hylla utan annat skoj också! Bland annat hitta jag denna coola tavla som nu pryder vår köksvägg:


Sen har jag glömt att visa för er mina fina gardiner som jag fynda förra gången jag var där! Visst blev det snyggt!! Jag älskar dem iaf:
Sen hitta jag idag även ett skoställ som jag kände var mycket bättre än vårt förra då det var dubbelt så stort! Så jag tänkte! WHY NOT??
För övrigt så har vi satt upp en av hyllorna på Lucas rum, för att Charlie skulle få en plats till sina warhammer gubbar!! Jag vet, varför ge honom en hylla att ha dem på? Jo för han tjata om det och för att HAN iaf tycker det är fint! Så då fick min älskling som han ville!! :D

Se så glad han blev:
Här kan ni då se hur det blev med den fina hyllan jag hittade! Det blev ett bra ställe att sätta skrivaren på! Skönt att bli av med den:
Sen var vår vilda son igång igen! Han kom ju fram till att man kunde klättra upp på en låda och sen lägga sig här i skåpet! Varför inte tänkte vi då och bara titta och log! Paparazzi mamman var så klart igång och tog bild också! Får inte missas:

En film fick jag även med, men den får ni se om ni kommer och hälsar på, hehe:
Ja, det var min dag de! Nu sover Lucas och snart ska jag joina honom för jag är trött! Imorgon ska jag till optikern vid tolv och kolla in några snygga glasögon! Ja, jag behöver glasögon när jag läser och kollar på tv och kör! Så lika bra att se om jag hittar något billigt och snyggt! Mannen får följa med och döma!

Ha de bra Ciao Bella

1 kommentar:

  1. Klänningen hittade jag på http://brollop.likesfashion.se/#home.
    Jätte fina klänningar till ett bra pris, Dock vet jag inte hur länge det var som dom skulle ha så långt pris på klänningarna, Dom flesta inne på den sidan kostar runt den summan som den jag skall ha kostar... Men den leverantören som dom beställer utav skulle tydligen höja priserna med 10-20% och när leverantören skulle göra det , Ja det visste dom inte ... Så skall du ha en billig klänning, Passa på nu !!! ;D

    SvaraRadera