söndag 27 februari 2011

Lördags besök och film mys!

Igår så var jag och Lucas själva hemma! Charlie var på brandstationen på praktik. I vilket fall som så när vi vaknade på morgonen hade jag fått ett mess från Magda och då var de på väg till Helsingborg för ett spontan besök på Änglaverket. Så hon undra om vi ville joina dem och det ville vi. Så vi klädde oss och drog ner till dem och fynda på Änglaverket. Här har ni mina fynd:

Sen skulle vi ner till stan för att äta på Phuun Thai men dem öppnade först en timme senare så vi gick inom en butik i stan med scrapbooking där jag och Magda fynda lite mer fint!

Efter det blev det mat på Phuun Thai som var lika gott och mysigt som vanligt, men sen var jag och Lucas tvungna att dra då vi skulle träffa Matilda för att ha serie tittande! Så vi möttes på Oj för att köpa lite mat, det blev Tacos och lite gottis. Sen gick vi hem och satte igång "Drop Dead Diva". Vi såg klart hela säsong 1, dock såg vi de två sista avsnitten imorse efter det att Charlie kommit hem med bullar! MUMS! Ja, Matilda sov över då Marcus hade killkväll hemma hos dem och eftersom Charlie sov på brandstationen så fungerade ju det jätte bra!

Det jag fynda på scrapbooking affären:
Fynd på Änglaverket:
Mys på Phuun Thai:
Bus med Aneek:

Nu har vi besök utav Linus och han kom med jätte jätte fina skor till Lucas. svart och vita Puma skor! Så tack underbara Linus för de fina skorna!! Dem kommer han använda mycket!



Nu ska vi äta mat! Det blir lax, potatis och sås! Gott gotti gott gott! Ha de bra Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar