lördag 19 februari 2011

Fredags mys..om det så är det sista jag gör!

Ikväll har vi (som jag tidigare nämnt) haft Matilda och Marcus på besök. Det blev ris och friterad kyckling/räkor till mat och det var uppskattat. Till det hade vi så klart sweet chili sås och läsk. En riktig fredags rätt med andra ord. Efter detta var det godis som gällde. Blev faktiskt inte så mycket godis idag då jag inte kände något super sug! Efter maten satte jag och Matilda oss till rätta i soffan och började kolla på en serie som heter Drop Dead Diva. Super bra serie som handlar om en blondin som dör och lyckas få sig tillbaka till jorden men då hamnar i en annan kropp som var ledig precis när hon återvände. Denna kropp är då en size 14 och hon var en size 2 så det handlar om hur hon lever livet i denna kropp och hur hon bekämpar massor som hon inte skulle gjort annars osv. Vill ju inte avslöja mer om ni vill se det. Men jag och Matilda rekommenderar den!!




Nä, nu närmar det sig verkligen säng dags och det ska bli riktigt skönt. Imorgon ska jag hålla på och fixa bland mina scrapbooking grejer då jag verkligen inte hittar bland allt jag har! Skulle nästan gjort om min garderob till scrappbooking space! Hade varit coolt. Nåja, ha de bra så hörs vi! Ciao Bella

1 kommentar:

  1. Jag älskar att scrappa! Jag var iväg förra helgen och scrappade 26 sidor i Sophias bok. Hur kul som helst.
    kram på dig Bella!
    Marie

    SvaraRadera