måndag 21 februari 2011

Film förmiddag och eftermiddags besök!

Imorse så började dagen lite segt! Vi åt frukost och sånt som vanligt men sen bestämde jag mig för att Lucas och jag skulle ta en tripp ner till stan för att kolla in lite nya kläder till min lilla älskling som bara växer och växer. Så nu har han massa fina kläder.

När vi kom hem sen så åt jag och Lucas vars en hamburgare från Max som vi köpt med och sen somnade Lucas. Efter det så kollade jag och Charlie på senaste avsnittet av Smallville som var lika bra som vanligt. Bara tråkigt att veta att det snart är slut på alla säsonger. Vi fortsatte sedan att kolla på "Dumma mig" men den var inte alls lika bra som Megamind. Så av dem två så rekommenderar jag lätt Megamind!!!


Nu på kvällen har vi sedan haft Hannie och Barbro på besök. Vi åt Charles chili tillsammans, snacka lite och tog det lugnt. Innan de skulle iväg och kolla på en hockey match med Ted. Så får hoppas det går bra för honom ikväll.

Imorgon så kommer min mamma hit för hon ska passa Lucas medan jag är i skolan på en föreläsning. Sen ska vi hitta på något kul efter det! Ska bl kul att se vad som händer!!

Ha de bra Ciao Bella

1 kommentar: