lördag 5 februari 2011

Pyssel och second hand!

Idag har jag varit med Magda och Aneek! Tillsammans har vi varit på änglaverket och fyndat och ätit hamburgare här hemma. Sen pyssla jag och Magda medan Charlie och Aneek stack till fenix kampsports klubb och kolla in det. Resultatet blev att Aneek fick bli instruktör där för thai boxning och därmed chans att träna gratis! Inte helt fel för honom!! Där efter hade han tydligen tjatat om att flytta till Helsingborg så man kan ju bara hoppas att de hamnar här sen hihi!!

I vilket fall som så var det en helt underbart mysig dag och jag är jätte glad över att de kom och gjorde min dag!! Tyvärr kom inte MY idag, så hon missa massa mys!! Men hon kanske kommer nästa gång! Vi får se!

Den 27e ska vi iaf på scrapping mässa här i Helsingborg och jag längtar redan! Så kul att ha någon som delar intresset för det att gå med!! Förra gången gick jag med Becca och han var nog inte lika intresserad som jag! Men kul hade vi ändå tyckte jag!

Nä, nu kallar sängen och vi ska sova! Ha de bra! Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar