lördag 5 februari 2011

Middags bjudning och flytt hjälp!!!

Idag har vi haft Josse och Ricard över på middag. Det blev Chili med bröd och inte någon jä*la ris så klart! Sen till efterrätt hade vi äppelpaj och då var även Jonas här på besök. Mycket trevligt! Dock blev alla så sega att det inte blev så mycket sagt efter detta! Family guy var då ett bra konversations ämne hehe!!

Efter det så hängde jag med Josse och Ricard hem för att hjälpa dem packa en del av det sista i deras lägenhet och sedan åka ut till deras nya lägenhet för att se den och flytta in det som Josses föräldrar kom med från Gotland! Nya lägenheten var jätte fin och det kommer verkligen bli snyggt där tror jag. Det jag är så avis på är att alla som inte har barn faktiskt kan få det så fint och snygg hemma i jämförelse med mig. Jag måste ha allt högt uppe här för att Lucas inte ska ta det! Då han är i den fasen nu att allt han får tag på vill han ha, vilket innebär att har man något fint i glas så kan han lätt ta det och välta ner på golvet! INTE KUL!!! Så får vänta med att snygga till nedre delen av vår lägenhet - än så länge!

Imorgon ska jag iaf ha Magda och Aneek på besök. Hoppas att My kommer också men hon är lite sur eller besviken över att hon inte var bjuden. Men det hade blivit ett missförstånd oss emellan då jag trodde vi skulle ses alla tre (jag magda och my) på söndagen och att jag skulle ta med mig Magda till Änglaverket imorgon var mer en spontan grej vi bestämde för typ 2 dagar sedan. Så har messat henne ett par gånger nu och förklarat men får se om hon kommer eller ej! Jag kan ju inte hjälpa att vi uppfattat olika!! Ibland blir det missförstånd och det kan man inte hjälpa! Så hoppas hon dyker upp! Har en reserverad plats till henne iaf (BARA SÅ DU VET MY <3<3).

Nu är det dock sängen som gäller så vi hörs imorgon! Sov gott! Ha de bra Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar