lördag 19 februari 2011

Ensam tid och Megamind!

Idag har jag varit ensam hemma största delen utav dagen, vilket har varit RIKTIGT skönt! Ibland behöver man det för att ta igen sig lite och bara göra sånt man själv vill utan att bli störd. Så det gjorde jag idag! Super mysigt och sen fick jag dessutom beröm över hur fint det var här hemma när Älsklingarna kom hem igen! (Men jag är ju duktig på att plocka undan och så till skillnad från min underbara sambo, som inte är lika duktig alltid)

Sen kom vi fram till att vi ville se film så det blev en av de senaste från Dreamworks "Megamind" och den var super duper bra tyckte jag. Precis min humor och vi satt och skratta massor åt allt dumt och roligt som hände! Jag rekommenderar den varmt!! I början av filmen somnade dessutom Lucas så han var i säng redan innan tio vilket är ovanligt för Lucas! För tyvärr är vår son en nattuggla i vanliga fall!! Något vi inte tycker är så kul alltid! Men det tar vi med en nypa salt! Han är ju så härlig ändå!!

Sen fick vi även tips om filmen "Dumma mej" eller "Despicable Me" som den heter på engelska! Så den var vi nu så det blir kanske den imorgon! Vi får se!! Men nu ska jag bjuda på några bilder från dagen! Så ha de bra så hörs vi! Ciao Bella

Jag och min lilla älskling:
Lilleman busar:
Lucas imorse när han bestämde att han inte alls behövde sin blöja längre:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar