söndag 20 februari 2011

Pyssel och bio dag!

Idag har jag suttit och pysslat en del. Har även varit inne på tradera och letat upp lite roliga saker till att scrappa med! Hittar alltid massa skoj där så det är väl inte så bra däremot! Men idag vann jag en väska jag jätte gärna ville ha. Så ska nog lugna ner mig nu och ta paus från tradera hehe! Lika bra kanske?

Charlies "bio" biljett han fick av mig:

Förutom det så har jag bjudit älsklingen på bio idag! Då satt underbar Josse barnvakt - så tack tack tack gumman! Du är bäst!! Vi såg iaf filmen Sanctum som handlar om folk som blir instängda i en jätte grotta. Den var väl jätte bra gjord men inte en film jag vill se igen - usch! Thriller/action var den och jag är mer för action än thriller. Så efter bion kom vi iaf fram till att vi skulle gått och sett Trassel istället. Så får bli något mer roligt nästa gång vi går och ser på bio!!

Min älskling när vi åt lunch idag, matglad:

När vi kom hem igen så satt jag och Josse och snacka lite över en kopp te och Charlie fastnade vid datorn som vanligt! Sen Busa han en lite stund med Lucas och Josse gick hem. Efter det borstades Lucas tänder och han blev klar för sängen. 5min senare somnade han i min famn. Så det blev sängdags innan kl 22 idag också! Fantastiskt!! Så de gillar vi. Snart ska jag nog följa hans goda exempel för är ganska trött!!

Jag och min snutte busar:

Så ha de bra så hörs vi! Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar