söndag 2 januari 2011

Första söndagen på detta år!

Jaha då var denna söndag slut och snart börjar en en ny vecka!! Idag har jag haft super ont i magen av kvinnliga skäl! Så detta gjorde att jag och Lucas gick och tog oss en lång middags lur mellan 14 tiden ungefär och vaknade igen vid 16 tiden då Lucas farmor och farfar kom på besök!! Det blev fika och gott sällskap. Då ringde det på dörren igen och vi fick besök av Marcus och Matilda också! Så besöket blev ännu bättre! Dem hoppa in i snacket och tog lite fika dem också! Följt av Warhammer diskussioner mellan Marcus och Charlie och ritande mellan mig och Matilda! Charlies föräldrar gick sen hem och Tilda och jag pyssla med vårt och C+M med deras!!!

Lucas å farmor mys
Bus med cd fodral - grisen Lucas!
Bus med farfar!!
Efter en stund skulle killarna upp till Jonas för en match Warhammer som slutade i förlust åt Marcus! Som tydligen möte det hela med att bli en dålig förlorare! (Alltså tyckte han inte det var kul att förlora) Nåväl, better luck next time! Jag och Matilda höll oss till ritandet ett tag tills jag tog i sönder ett glas och dammsugaren åkte fram - för då skulle lilleman så klart börja dammsuga och då fick jag ha lite koll på honom. Detta tyckte givetvis inte Matilda var så kul, så hon gick hem!! Lucas fortsatte dammsuga och jag började med middagen!

Lucas med dammsugaren!!


Köttfärssås och spagetti! MUMS. Charlie kom hem i lagom tid till detta och fixade filmen "Salt" till oss med Angelina Jolie! Väldigt bra film, men tog ett tag innan man hängde med!! Annorlunda slut men helt klart värd att se iaf! Nu när filmen tagit slut har lilla Lucas somnat och ligger redan i sängen och sover, å jag sitter här och Charlie vid sin dator! Inte så jätte ovanligt! Nu börjar jag tro att min säng nog kallar på mig också! Så kanske dags att börja göra sig redo för sängen!

Imorgon ska jag träffa Matilda (konstigt) och Josse för att snacka skit och antagligen en snabb runda till Ikea för att äntligen säkra alla lådor och dörrar i mitt kök (som Lucas gladeligen går och öppnar HELA TIDEN)!! Nä, ni får ha det så bra! Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar