tisdag 4 januari 2011

Lekplats besök och ritande!!

Idag har jag och Lucas tagit en runda i vagnen! Jag bestämde mig för att packa ner honom när han var lite jobbig här hemma! Så vi begav oss ner till biblan för att sedan leka på lekplatsen som ligger där! Det var jätte mysigt och Lucas tyckte det var super kul! När vi sen gick hem så blev det mat när vi kom hem, sen blev Lucas lite trött och vila en stund med pappa. Då passa jag på att fixa med lite bilder till min ena bok! Den blev super fin, men dock inte klar än. Väntar som sagt fortfarande på några färger till som jag beställt men gissar på att de kommer imorgon!! Eller hoppas iaf!! Brun är en av färgerna jag inte fick i rätt färg så den behöver jag verkligen nu!! För övrigt så var jag och Lucas en snabb runda in om på Lindex också! (Man får ju passa på när det är rea) Så vi kolla in Lucas kläderna och hittade två underbara plagg och köpte även tre par strumpor!! Då hans strumpor verkar försvinna så det bara finns en av varje och inte två :S Hmm...

Sötnosen på lekplatsen:
Lucas i sin nya body:
Nya body och byxor (byxor som matchar en body han redan har):


Imorgon så bär det av en snabb runda till Ikea med Josse och Matilda! Ska ÄNTLIGEN säkra våra lådor så Lucas slutar dra ut dem hela tiden och tar ut sånt han inte ska! Det är lugnt så länge det bara är slevar och annat men när han drar ut papper ur mina lådor så blir man lite sne!!

Nä, nu väntar min trötta son på mig så ska göra mig redo för sängen och lägga mig! Jag å Lucas! Så sov gott! Ha de bra Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar