söndag 23 januari 2011

Underbar söndag!!

Idag har varit en jätte mysig dag! Jag och Rebecca började dagen med att måla mitt och Charlies sovrum ännu en gång! Så nu är där verkligen super snyggt inne! Nu ska jag bara ha upp fler tavlor och kanske 2 hyllor. Sen kommer jag kanske vara nöjd. Vill egentligen byta ut en hylla mot en garderob också, men vi får se hur det blir med det!! Ingen som har en garderob stående kanske? För då vill jag ha den :D


Efter det så satt jag och löste korsord ett tag tills Magdalena dök upp här hemma. Vi skulle ha en mys dag tillsammans och jag skulle få låna lite böcker av henne. Sweet! Vi satt iaf och snacka mycket och höll på med scrapbooking. Magda gjorde en jätte fin scrapping med en bild på henne och en bild på en snö ängel! Sen fick hon ett litet scrapbooking kit med sig hem så hon kan testa på och scrappa hemma. Innan hon ska gå med i en scrapping club som jag är med i. När vi suttit ett tag och pysslat drog vi ner till affären för att handla lite. Det var skönt att ta en liten vandrings runda då!! Sen blev det middag - jätte god kycklings schnitzel med pommes och riktig bearnesås! MUMS...
Sen var det tyvärr dags för Magda att dra hem. Dock fick hon med sig en gå stol som hennes lilleman ska ha sen när han blir lite större!! Kommer bli så kul att kunna åka och hälsa på dem i deras lägenhet sen. Så fort dem har en vill säga. Just nu bor dem nämligen i Ängelholm hos föräldrar.

Nä, nu kollar jag på Bones så ska fortsätta med det!! Ha de bra Ciao Bella

Ps: Imorgon är det skol dags!!

1 kommentar:

  1. Tack för en underbar söndag!!! Så mysigt :) puss o kram

    SvaraRadera