måndag 24 januari 2011

Första skoldag!

Idag var jag tillbaka i skolan för första gången på nästan 1½år! Kan inte fatta att det var så länge sen jag gick där. Hade ju såna problem med illamående så var inte direkt i skolan sista halvåret jag gick där! Det fick bli en nästan helt säng liggande Bella tyvärr.

För övrigt idag så var det faktiskt ganska trevligt. Lärde känna två tjejer idag. Elin och Josefine. Mycket trevliga tjejer. Josefine gick i min klass och var i både samma basgrupp och VFU grupp som mig. Sen Elin som jag träffa vid Aulan idag och vi satt tillsammans under det seminariet. Men hon gick dock i grupp C. Så vi går parallellt med henne. Josefine och jag snacka i ca 1½ timme på vägen hem då det visade sig att hon bodde ca 10 min ifrån mig. Så det var jätte trevligt.

När jag kom hem sen så var mina pojkar på väg att förbereda sig för att gå på 4 års kalas. Då Lucas kusin Robin fyllde år. Så där befinner dem sig nu och jag sitter här hemma och kollar på lite skol grejer. Sånt som måste göras nu vet ni ;)

För övrigt så vet jag inte om jag berättat för er men jag har ju skickat in min bok till en massa bok förlag nu!! Det kunde ta allt från 2-3 månader och få svar, men det är det värt. Så hoppas på bästa möjliga resultat nu.

Nä, nu får jag fortsätta! Men vi hörs Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar