torsdag 20 januari 2011

Kvälls mys

Hej allihopa!

Nu ikväll har vi bara myst här hemma. Lucas har varit skit jobbig, vill inte äta, spottar ut sin mat, är grinig och elak. Med andra ord super störig! Sen bajsar han en massa på det. Blä på honom just nu!

Men det mysiga med kvällen är iaf att vi har Matilda besök, sen kollar vi på Masterchef finalen så det är lite mysigt det också!! Annars så planerar vi lite inför nästa vecka då jag och Charlie börjar skolan igen. Lucas har ju inte fått dagis plats än så verkar som att han får stanna hemma i 6 månader till. Så det blir för honom att spendera mycket tid med sin pappa och sina mor och far föräldrar. Blir kanske även lite passning av våra vänner också. Men vi får se!! Blir en bra termin tror jag iaf!

Min första dag börjar på måndag kl 9, de ska vi nog klara! Får gå upp minst 2 timmar innan jag ska vara där, men det ska jag nog orka.

Jag har även varit en snabb visit hos läkare idag för att kolla min hals som smärtan, är hostig och kliar. Men jag var frisk så är väl en jävla förkylning som det gått över i nu som ska bort!! Så nu hoppas jag på att bli frisk från min hosta.

Nä, nu blir det fortsatt mys i soffan! Ha de bra! Ciao Bella

1 kommentar:

  1. Han kan följa med mig i lastbilen :) Kom ihåg det att jag passar honom gärna en kväll ifall ni vill göra ngt annat tillsammans med vänner eller själva! Lättare imed jag bor i stan, så glöm inte bort mig. :D

    SvaraRadera