fredag 28 januari 2011

Skola och promarker!

Ja då har jag varit i skolan igår och idag! Lika roligt som vanligt med alla föreläsningar och dylikt. Det som dock har varit roligt har varit att testa promarkers. Josefine i min klass har varit snäll nog att ta med hennes pennor till skolan så att lilla jag skulle få testa dem! Å till att teckna tecknade figurer så har de varit super bra. Jag har även lärt mig ett nytt sätt att börja rita på. Så jag har gjort en tjej figur här som jag skulle vilja ha lite kritik på! Bra eller dåligt kvittar! Så länge jag vet vad ni tycker så hjälper det mig på vägen!!

För övrigt så sov jag hos Matilda och Marcus igår då Lucas blev passad i Ängelholm så sov Charlie över där, så för att slippa sova själv så sova jag hos dem. Vi mös med pizza och bra film på voddler! NICE!!!

Nu sitter jag här hemma med mina pojkar igen och bara älskar att se lilla Lucas igen. Mys.
På tal om mys så är det FREDAGSMYS ikväll så det blir lite after eight för min del med lite nötter och te. Sen verkar det bli fläskpannkaka till middag, vilket är super gott.

Men ska nu återvända till allt som händer här hemma! Ha de bra Ciao Bella

3 kommentarer:

  1. hejsan Bellna

    Här är min blogg

    http://blogg.mama.nu/mariesmith/?a

    kram på dig
    Marie

    SvaraRadera
  2. hejja hejja!
    visst är det kul med ProMarkers!
    Nu måste du shoppa såna eller hur!?
    kram

    SvaraRadera
  3. Ja, jag måste väl de :D:D Kram

    SvaraRadera