torsdag 20 januari 2011

Underbara vänner och familj!

Min kladdgris när han äter helt själv:

Jag älskar mina närmaste vänner. De som verkligen ställer upp när man behöver det och finns där när man har en kris. Några av dessa nära vänner har bla erbjudit sig att hjälpa oss med Lucas nu när han antagligen kommer vara hemma detta halvåret också!! Även våra familjer har så klart ervjudit sin hjälp de dagar då vi verkligen behöver det. Men jag hoppas fortfarande på att få en plats på dagis någonstans, men det är verkligen inte lätt i Januari månad då de inte händer lika mycket som i augusti då alla börjar skolan. Så som det ligger till nu har vi snutten hemma i nästan 6 månader till innan han "flyger ut" till dagis haha!! Men till er som finns här och hjälper oss ville jag bara tacka och säga att ni är bäst!!!

Ha de bra Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar