onsdag 26 januari 2011

Förberedelser och mys!

Ibland förstår jag mig inte på min son. Han kan bli jätte jätte trött och då brukar han ha lätt för att bli ledsen och börja grina! Men ändå så tänker han inte att hmm sova en stund hade kanske varit skönt, så kan jag gå upp och leka sen igen. Nä istället så kämpar han för att hålla sig vaken så länge han kan och bråkar med mig om allt han kan hitta. Han tar allt han inte får ta och han är elak mot en! Istället för att bara sova. Nu har han iaf somnat efter ca två timmar av trötthet!! Så hoppas han sover ett tag nu.

Lucas plockar in och ur tvättmaskinen:

Sen vägde han sig, vet inte om han tyckte han började bli tjock:


Medan Lucas sover tänkte jag faktiskt börja måla lite på hans rum. Becca är ju egentligen tjejen som jag brukar ha med i detta arbete men jag kände för att börja redan. Så sorry Becca men du får vara med nästa gång ;) För övrigt skulle jag träffat Linda idag, men det blev inte så pga sjukdomar. Så vi ska träffas en annan dag då vi alla är friska :D Så idag händer inget speciellt mer än lite mat shopping och lite svar på frågor vi har till några kommande seminarium i skolan.

Ja, imorgon är det ju dags att dra till skolan igen så då ska Lucas spendera dagen hos farmor och gamma tror jag det blev. Sen så ska Charlie och Lucas sova i Ängelholm över natten då Lucas ändå ska bli passad igen på fredagen. Så då ska jag (som är så rädd för att sova ensam här hemma) spendera natten till fredagen hemma hos Matilda och Marcus. Så slipper jag sova själv :D För båda dem ska ju ändå upp till jobb/skola dem också. Så då passa det bra.

Nä nu ska jag äta klart min mat. Det blev chicken nuggets och pommes till lunch. Men dessa nuggets är inte alls lika goda som dem på Max eller McDonalds! Nåväl, det är mat iaf.

Ha de bra så hörs vi! Ciao Bella

Ps: kolla in tävlingen på denna sidan: http://zizzi-zizzi.blogspot.com/2011/01/tavling.html

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar