fredag 14 januari 2011

Min bok är nästan klar!!

Idag har jag bara jobbat på min bok. Jag har äntligen blivit klar med alla mina bilder så jag kan nu färdigställa boken. Har scannat bilder och fixat med text hela dagen och nu ska jag snart vara så pass klar att jag kan beställa en första kopia på hur min bok skulle kunna se ut när den är klar så har jag tur kan jag snart komma ut med den så att ni också kan få se mitt första försök till en barnbok!!

Jag har ändrat min frisyr lite idag! Det är nog det mest spännande som hänt idag! Jag har fått lugg!! Men för övrigt så har det varit boken som stått högst på listan.

Vad tycks?

Vi har just nu besök av Marcus och Jonas för att killarna spelar Warhammer här hemma. Lucas är ganska störig dock och springer runt och släcker, skriker lite (mest av glädje) och drar i saker han inte får! Så nu fick han komma upp och sitta i mitt knä och lyssna på disney musik! Det kan fungera en stund iaf. Nä, får underhålla lillen en stund nu! Ha de bra Ciao Bella

1 kommentar: