tisdag 4 januari 2011

Mys dag med tjejerna!

Idag har jag umgåtts med Josse och Matilda! Dem kom hit vid tolv tiden idag och vi drack te och åt Josses SUPER GODA muffins!!! Matildas kommentar till hennes muffins var typ" gift dig med mig" varpå Josse erbjöd sig att göra muffins till hennes bröllop, varpå Matilda sedan i svar på det typ titta på Josse och tänkte "WHAT? Vilket jävla bröllop" och använde sin "killer blick" för att få Josse att sluta antyda något så konstigt och befängt!!! Mycket skoj!!

Bus med Vilda Matilda
Mumsiga Josse muffins

Lite senare blev vårt möte omvandlat till en fajt mot varandra i "Med vilda gester", Josse var super bra på detta och vann båda gångerna! Var på jag kom tvåa en gång och sist en!! Inte alls bra för mig! Jag är bäst på att göra gester!! Sen på något sätt kom vi efter detta in i miljoner olika diskussioner som ledde till att Matilda bla rapa ur sig något från nästa Twiligt film som jag inte visste! Vilket gjorde lilla Bella arg!! Så hon morra elakt åt Matilda som i sin tur sa förlåt miljoner gånger och sedan gick ut på balkongen för att låta mig lugna mig hehe!! Men det gick bra! Jag förlät henne . . . för denna gången!! Sen gick Josse hem för hon skulle jobba och lite efter det gick Matilda då hon skulle äta och lite sånt innan jag skulle komma upp dit för att ha filmkväll!

Matilda gester:
Josse gester:
Gissar vilt:
Bus Lucas:

På kvällen blev det först True Blood sen Chuck och sen återigen massor med True Blood! Det var kul att se om det då det var en del man glömt och inte kom ihåg! Typ som hur flummiga de var i början! Men underbar serie och ett bra slut på kvällen! Sen vandrade jag återigen hem till min underbara man som satt framför datorn som vanligt! Dock var ingen Lucas vaken eftersom han somnat redan!! Så lugnt och skönt här hemma! Ja, så såg denna dagen ut!! Imorgon väntar inget speciellt så vi får se hur dagen formar sig!! Ett besök på Ikea kanske? Då det inte blev av idag! Vi får se!!

Ha de bra! Så hörs vi Ciao Bella

1 kommentar:

  1. ni verkar ha haft en kul dag :)

    sv: Joy finns väl lite överallt i Sverige, de har visst en hemsida där kan du kolla om de finns där du bor. Hemsidan heter: joyshop.se

    Ha en finfin dag!
    Kram

    SvaraRadera