fredag 7 januari 2011

Fredags godis!!

Idag har det varit en lugn dag. Vi har haft besök av ett par vänner. Vi hade Nathaniel, Bella, Niclas och Jonas över på lite kaffe/tårta!! Det var jätte mysigt och verkligen längesedan jag träffa Bella. Som är en riktig super trevlig tjej! Med självklart världens bästa namn haha! Dock stavar hos sitt namn Isabel och inte Isabelle som jag!! Men båda kallas vi Bella!

Dem blev iaf bjudna på prinsesstårta, då vi hade en bit i frysen och tyckte det var tid att den blev uppäten! Så, så fick det bli!! Sen har jag även planerat en del inför Magdas babyshower! Vi är nämligen fyra personer som planerar inför denna och det ska bli så kul. Jag och My planerar ihop och det visade sig att två av Magdas andra vänner också planerade ihop! Så nu har vi slagit ihop oss för att få den ultimata baby showern!! Då jag redan haft en baby shower så vet jag ju hur det kan gå till så jag kan nu göra en ännu bättre med deras hjälp!! Sweet!! Hade varit kul att jobba som fest arrangör!!! Någon som vill anställa en kanske??



För övrigt idag så har vi varit och in handlat fredags godis. Denna gången passa vi även på att köpa natur godis (torkade frukter) till Lucas! Då det är mycket bättre för Lucas att äta det än att han ska gå och tigga av oss. Vill ju vara rädd om hans fina tänder!! När vi kom hem och han fick smaka detta så bara älskade han det och nu går han runt och tuggar för fullt. Allt från mango till kiwi! MUMS!!

Nä, nu ska jag skriva en liten inbjudan! Ha de bra Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar