tisdag 18 januari 2011

Måla väggar!!!

Imorgon är det dags!! Då gäller det!!
Jag och Becca ska börja måla mitt och Charlies sovrum!
Tror det kommer bli så himla fint och annorlunda med lite färg där inne.
Nu önska jag bara att jag hade en slagborr också så att jag kunde borra i mina jävla väggar som
jag har. Det är ju så typiskt att det ska vara betong väggar överallt förutom på typ tre ställen!!
I vilket fall som så ska Becca komma hit redan till frukost med bullar MUMS och sen hoppar vi på målningen direkt hehe!

När det är någorlunda klart så ska jag vidare hem till Josse för lite mys.
Ja, Lucas ska så klart också följa med!! För det är ju han och jag denna veckan bara då Charlie är nere i Revinge på sin skola! Men det är också viktiga grejer det!! Jag lovar så klart att ta bilder på vårt målande, så ni får se det sen!

Nu ska jag dock passa på att plugga lite till en uppgift jag har, då Lucas ändå ligger och sover nu!!
Vi har ju nämligen precis haft Becca över på lunch. Hon passa på att hälsa på oss då hon ändå var i närheten. Men sen fick hon gå och jobba vidare!! Hon är så duktig!!

Nä ha de bra så länge så hörs vi! Ciao Bella

1 kommentar: