måndag 24 januari 2011

Mys och bus!

Ikväll har jag varit hos Josse! Det var mys, vi köpte lite mat ihop och jag käka med henne och Richard!! Sen höll vi på att fjanta oss en massa, eller jag kanske gjorde det mest. Vilket fall som så var det super kul!!!! Sen hitta vi lite lägenheter som jag tyckte passa till Magda och Aneek så jag tipsa henne om dem. Så hoppas hon sett dem. Hon börjar säkert bli trött på alla lägenheter jag skickar till henne nu HAHA! Men det får hon ta hihi!

När jag kom hem från Josse sen så har jag kollat på underbara Simon & Tomas. Dem är ju bara bäst! Myst lite med Lucas och busat har jag också hunnit! Sen har jag bestämt mig för att jag vill ha promarker pennor nu istället för tombows. För Josefine som går i min klass visa mig idag hur underbart fint hon hade ritat med dem precis som Lady Thirty, så nu får det bli att prova dem!! Ska få lika fina bilder som dem ju!

Sen i veckan eller nästa vecka ska jag antagligen träffa en lärare angående att få ut min barnbok! Så det känns super bra!! Så önska mig lycka till!
Nä nu ska jag ha te!!

Ha de bra Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar