torsdag 6 januari 2011

Middag hos Gamma och Gabbe

Igår så åkte Lucas till sin farmor och farfar så vi var barnfria! Så igår passa vi på att gå ut på Dickens med några vänner och ta det lugnt. Det var jätte mysigt! Kvällen slutade dock snabbt för att något dök upp men jag hade ändå jätte trevligt. Innan det på dagen så hade jag varit på Ikea med tjejerna och sett en del på True Blood! Mycket nice!

Idag så har vi iaf varit hos Charlies mormor och morfar och ätit middag! Det var mycket trevligt och väldigt god mat. Vi började dock med att åka pulka tillsammans med Lucas å de va kul!! Sen så gick vi in för att äta, det blev ris och kyckling gryta med diverse tillbehör! MUMS!! Sen efterrätt på det med ostbricka och pepparkakor med te/kaffe! GOTT! Efter besöket där så blev vi hemkörda till Helsingborg vilket var skönt.

Här åker vi pulka:
Lucas glad :D
Dans inne hos Gamma och Gabbe:



Väl här hemma hade Lucas somnat i bilen och vi la honom för att sova när vi kom upp. Efter en stund stack Charlie upp till Marcus för att umgås och då gick jag in till Lucas och sov en stund då han gjorde ljud så ville inte han skulle vakna innan han fått sova ordentligt!!

Nu på kvällen satt vi alla tre och åt pannkakor! Det var super gott och Lucas bara älskade det! Vilket var super kul!! Nu väntar mina bilder på mig! Dags att återgå till jobbet haha!! Ha de bra Ciao Bella

1 kommentar: