onsdag 19 januari 2011

Kreativitet i vårat hus!!

Oj, idag har man minsann varit kreativ och målat mitt och älsklingens sovrum. Det blev en fondvägg i färgen vinrött. Super snyggt blev det (men ska så klart målas en gång till) och till hjälp hade jag underbara Becca. Utan henne hade det inte blivit så bra så tack för hjälpen Reelti!!

Efter att väggen var klar så passa Lucas på att sova lite. Han hade ju fått vara utanför rummet och leka under tiden vi fixa. Så nu var han riktigt trött efter att ha lekt med sig själv i någon timme. Så då gick Becca hem och jag passa på att kolla om min lärare svarat på ett mejl och lite sånt. Sen bar det hem till Josse för lite mys. Det blev då bestämt att vi skulle äta middag hemma hos dem så Charlie kom dit efter han landat med tåget. Det blev jätte god kycklinggryta som smakade MUMS. Sen var det dags för oss att gå hem då Lucas var så himla trött. Så nu sover han i vårt nymålade rum och snart kommer väl även Charlie att gå och lägga sig. Efter han kollat på sin brors hockey match (han spelar i Rögle)!! Nä, nu ska jag kolla lite till här sen ska även jag lägga mig! Ha de bra så hörs vi! Ciao Bella


Började med god frukost;
Fortsatte med målande:
Sen blev vi äntligen klara, fint va?
När vi ändå höll på blev ramarna också röda! NICE!!

Sen var det mys hos Josse och Richard:
Bus med pappa:
MAT:
och lite mys:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar