söndag 9 januari 2011

Då var det lördag!

Idag har det inte hänt mycket! Vi har kollat på en säng till Lucas, jag har målat tre små hyllor, ritat upp vart en hylla ska vara och pratat med vänner! Jag har även målat en del på mina bilder till mina böcker. Men väntar ännu på fler pennor som inte kommit än så tycker verkligen de får komma på måndag nu då det gått två veckor sen jag beställde dem! Inte lätt när saker ska skickas från Canada!! Men men imorgon ska jag iaf ner till Malmö för att träffa min Morbror som ska hjälpa mig med färger som jag ska ha i våra sovrum här hemma och sen ska jag vidare till My för att umgås och plugga lite! Så får hoppas jag får något gjort!! Vore super skönt!! Funderar på om jag ska ta med min dator eller inte! Får se!!


Världens sötaste snutte idag :D


Nu har jag dock fått druckit min kopp te och funderar på att gå och lägga mig. Lucas han har precis somnat - efter att ha varit ganska jobbig idag och inte velat sova som vanligt!! Illa!! Men nu sover han och jag tror inte han kommer vakna förren kl 10 minst!! Å då ska jag gå upp som senast så de blir bra!!

Nä mina vänner sov gott så hörs vi! Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar