torsdag 13 januari 2011

Nu är jag tillbaka haha!!

Lille snutten igår när han fick smaka utav min fläskpannkaka! MUMS:

Förlåt att jag inte skrivit men har varit i full gång med att fixa med min bok! Nej, den är ännu inte klar men jag jobbar hårt på det! Så hoppa in här för att iaf berätta lite om min dag!! Det har varit mycket mys med familjen och idag har vi även träffat våra nära vänner Magdalena och Aneek! Aneek lär vi fortfarande känna så klart då han bara varit i Sverige i någon månad nu men Magdalena är min vän sen några år tillbaka så henne har ni hört talas om förr. Men i vilket fall så var det super trevligt. Vi hade bestämt att vi skulle ner till vår favorit restaurang Phuun Thai för att Aneek skulle få lite riktigt Thai mat. Å han älskade så klart denna restaurangen! Han tyckte även det var roligt att han kunde prata lite thai med dem som jobbade där! Aneek kom även fram till att Helsingborg var den bästa staden hittills! Den han gillade mest, för när vi gick i stan så sa han "Helsingborg number one" och det gillar vi att höra!! Så nu håller jag tummarna för dem att de hittar en lägenhet här i Helsingborg!

Här sitter vi på restaurangen och äter:
Nu ikväll har vi bara tagit det lugnt och myst här hemma! Lucas farmor har även varit på besök och lekt med och badat Lucas! Nu sover han dock och det behövde han! Nä, nu ska jag återgå till min mat och till min bok!! Ha de bra Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar