söndag 30 januari 2011

Idag har jag och Lucas suttit och lyssnat på musik! Han tyckte det var jätte kul att få använda mammas hörlurar. Plus att musiken var ju så bra att han satt och dansa i mitt knä. Skoj!!

Min söta buse:

Utöver det så har det mest varit bus på hög nivå eller gnäll. Har även fått in en skön dusch på dagens schema och tänkte efter det måla Lucas rum. Men kom fram till att jag behöver en ny roller för att måla hans rum igen :/ Så blir att köpa det. Har även beställt några Promarker pennor och ska även byta till mig några mot Tombow pennor. Så det känns ganska sweet.

Just nu sitter jag och väntar på Charlies goda fläskpannkaka och har nyss sett Bones. Lika bra som vanligt och alltid ytterst spännande. Har även kollat in Magdas blogg där hon hade en jätte fin bild på hennes stora gravid mage. SÅ FIN! Ni kan kolla in hennes blogg här :http://blixten87.blogspot.com/

Imorgon är det dags för skola igen och jag börjar runt nio. Hoppas på en kort dag men vi får se hur det blir. Nåväl de va allt för idag! Ha de bra! Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar