måndag 10 januari 2011

Träning igång!!

Idag har jag börjat! Jag har tränat för första gången på tränings akademin! Super kul att börja får bara hoppas jag håller mig i skinnet och fortsätter och vara duktig nu!! Idag blev det iaf body pump så det var ett ordentligt pass och det var lilla Becca som fick iväg mig på det.

För övrigt idag så har jag umgåtts nästan hela dagen med Josse och det var super trevligt! Hon kom hit på morgonen och hade bullar med sig! Super gott och te på det blev riktigt gott! Sen prata vi om lägenheterna våra och om hur vi ville ha det i dem. Sen ritade vi en del då jag idag ÄNTLIGEN fick resten av pennorna jag beställt! Så det var super kul! Så nu ska jag äntligen kunna bli klar med bilderna till mina böcker!! Så har blivit klar med två eller tre bilder idag!

Jag har även lekt en del med Lucas så klart och han är igång som alltid!! Inte en lugn stund i detta hus med honom som son. Han är hela tiden på vår diskmaskin och sätter igång den! Å det enda jag önskar då är att det fanns något barn lås på den! Men det är väl inget man kan skaffa direkt :( Nåväl. Nu väntar mina bilder på mig och en kopp te!!

Ha de bra så hörs vi! Ciao Bella


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar