lördag 10 april 2010

Några bilder till och slutet av dagen..


Lucas leker i gåstolen
Lucas myser i bäddsoffan
Lucas somnat i Bäddsoffan
Lucas leker med ny tuggleksak som blir kall
Charlie, Maggan och lilla Lucas

Resten av dagen var ganska jobbig!! Jag fick jätte ont i magen! Värsta kramp eller något som bara gjorde jätte jätte ont!! När Charlie sedan kom hem tänkte jag att han kunde ha Lucas så jag kanske kunde vila lite så jag kunde må bättre men då hände en massa annat så jag fick ha Lucas mest ändå!! Jag blev ledsen och smått arg, men vi pratade om det sen och det blev ganska bra igen!! Charlie ringde bland annat sin mamma och berätta läget så då kom de och hämtade Lucas så vi kunde få sova utan att bli störda inatt!! Första natten på länge då jag kommer få sova hela natten! JIPPI!!!! Så nu sover iaf Charlie sen ett tag tillbaka och jag kollar Bad Boys på tv! Den är så bra! Borde väl sova men blir att man hittar på sånt man inte har tid med annars!! Nä nu ska jag nog snart sova ändå! Men vi hörs!
Ciao Bella

2 kommentarer:

  1. Så toppen att ni får en sovnatt utan barn. Härligt med svärföräldrar/föräldrar som vill.
    Lucas är lyckligt lottad med sådan kärlek från flera håll. Kram till dig.

    SvaraRadera
  2. En liten fråga. Vart/hur fick du tag på din "antal besök räknare"?
    Kramis

    SvaraRadera