tisdag 20 april 2010

Ibland..


tycker jag att man har en sån dag då man verkligen känner. Man blir mer känslomässig än andra dagar! Man tycker livet är underbart, är glad för alla sina vänner, tycker ens familj är bäst och bara älskar de som är närmast en (Charlie och Lucas då, ja Mulle också väl)! Idag tycker jag att jag har en sån dag!! Jag kan bara tänka på hur underbart förälskad och kär jag fortfarande är i Charlie! Hur underbar och mysig min lilla Lucas är! Speciellt när han är så "snackig" och vill mysa med en!!

Sen är jag även glad för de små stunder man lyckas få till! Som tex nu här på förmiddagen så fick jag och Charlie en mys stund ihop eftersom Lucas sov!! Bara en sån sak tycker jag man ibland kan få fira!! Klart älskar jag även när Lucas är med oss, men eftersom vårt förhållande blev så mycket mer ganska tidigt så tycker jag det är mysigt när vi två får chans att bara vara vi!

Jag vill även passa på att skicka kärleks hälsning till min underbara syster Anna! Hon och jag hade inte så mycket kontakt förr, men nu idag pratar vi både i telefon och messar varandra med jämna mellanrum! Det tycker jag är jätte kul och det känns super bra när man vet att man har henne ett mess eller ett samtal bort. Hon är extra speciell för mig!!

Sen har jag även nu fått bra kontakt med Charlies lillasyster Hannie! Underbar tjej denna ju!! Henne kan man sitta och prata lite skit med och när man är på besök hos Charlies familj så är det kul att få snacka med henne ibland istället för att prata med alla äldre hela tiden!! Så ett stort plus åt denna tjej då hon finns i min familj!! Det är jag glad för!!

Så nu när jag är färdig med de jag ville hylla idag på min ibland dag :D Så kan jag berätta lite kort om dagen! Idag har som sagt varit en mys morgon och fått chansen att bara ligga och kramas med Charlie i soffan!! Sen skulle jag egentligen till biblan idag för att låna om mina böcker, men det kunde jag göra över nätet så det blir inget bibliotek idag!! Annars har vi faktiskt inget direkt planerat! Ska väl boka en tvätt tid då, ja, det behövs!! Men annars blir det en vanlig vardag i det "Hallthén'ska" hemmet!!

Nä nu har min son vaknat så måste gå! Men ha de bra!
Ciao Bella

1 kommentar:

  1. Jag får såna dagar jag med :) Det är extra bra när man har ngn i familjen man blir extra nära. Det behövs. Speciellt om du säger på middagar osv :) Skoj att ni kommit in i lägenheten nu :D Får hälsa på när mitt liv blir mindre bokat.. Hehe.. saknar dig gumman.. KRam

    SvaraRadera