söndag 4 april 2010

Påskmiddag hos svärfamiljen

Igår var vi som sagt hemma hos mina svär föräldrar och firade påsk! Det var mycket trevligt!! Vi blev bjudna på mat hade många diskussioner och jag å Charlie fick även en liten tid för oss själva att ta det lugnt och vila! Dock blev det inte så mycket vilande men det var mysigt i vilket fall som! Charlies farmor hade även gjort en god äppelpaj som vi avslutade dagen där med, mums!

När vi sedan åkte hem var klockan någon minut över sju och lilleman ville inte direkt sitta i vagnen på vägen hem! Först när vi kommit av tåget gick det ganska bra och efter halva vägen hem somna han! När vi kom hem och han sov än så la jag mig och tänkte vila en stund! Då var klockan åtta! När jag vaknade igen så sov både Charlie och Lucas och det lät som om vi hade ett disco precis intill vår lägenhet. Men det var det ju inte utan det var våra kineser till grannar. En av dem som bor där fyllde år. Men vi klara ju inte av att ha disco i vår lägenhet om vi ska sova liksom så vi fick gå upp och säga till. Charlie skulle ut och säga till och då var han utanför vår dörr så han sänkte ljudet direkt! Håller dem på så här fler gånger så blir jag f'*n jävligt irriterad!!

Idag har dagen varit ganska lugn! Jag har fått lilleman att sova nu och mina föräldrar ska komma över på en fika!! Även mysa på sitt barnbarn så klart!! Så jag bjuder på lite bilder sen igår men nu måste jag städa lite här hemma!! Ha de bra!

Ciao Bella








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar