torsdag 22 april 2010

Tidig morgon

Åhh trött!!

Idag har det ju varit en lite jobbig morgon! Men även en måste morgon! Först blir jag väckt av Lucas jätte tidigt! Jag vet inte riktigt vad klockan var, men när vi gav upp och Charlie gick ut och gjorde mat till honom så var klockan iaf halv sex på morgonen! Så ett tag innan dess har han hållt mig vaken! Sen kl 7 var det dags att tvätta!! Vi var i desperat behov för lillemans skull att tvätta lite kläder då hans kläder i stort sätt var använda! Det blev en del tvätt men nu hänger allt på tork iaf så jag behöver inte ner och ta upp det försen tjugo i elva! Då vi hade tid mellan 7-11! Ganska skönt! Då vet man att tvätten lär vara torr!! SKÖNT!! Känns alltid bra efter man fått tvättat :D Dock behöver jag förnya mig med nya kläder!! Har inte mycket som passar längre! Allt är för litet haha!!

Sen som sagt så har vi kommit igång och börjat packa nu! Eller jag har börjat packa! Charlie har ännu inte gjort något! Men antar att jag är den som packar upp och packar ner och han är den som flyttar!! Sen får han väl städa en del här för att jämna ut det hela hehe!! Dock i nya lägenheten ska ju jag försöka göra så fint som möjligt där för att det verkligen ska känna som vårt hem! Då vi kommer på där ganska länge!! SÅ KUL ATT FLYTTA! Nya lägenheten är ju mer i centrum så det är också skönt! Lättare för er mina vänner att hälsa på!!

Vid 12 tiden så ska vi bege oss till babysim! Fast denna gången blir det Charlie som får bada då jag ännu inte kan bada för min mage!! Men snart så ska det nog gå igen!! Så får uppdatera er senare med bilder från babysimmet!! Annars idag så kommer väl dagen ägnas till att packa! Ska bli skönt att flytta!! Ja nog om det!! Nu ska jag återgå till verkligenheten!!

Men ha de bra!
Ciao Bella

1 kommentar:

  1. Din son ser så mumsig ut att jag ta en tugga! Du lär ju få din man att ta lite mer ansvar hemma. Slit inte ut dig.

    Kram Lisa

    SvaraRadera