måndag 26 april 2010

Det som började som en bra dag blev inte så bra..

Ja dagen började bra! Även om lilleman väckt en på morgonen för han ville ha mat så var jag ändå på otroligt bra humör och kände mig ganska utvilad!! Så för dagen hade jag tänkt att jag skulle ta med mig lilleman till ÖB för att handla lite och jag tänkte att det är ju ingen fara att göra det då jag fått pengar som jag alltid får den 28 :S Så efter frukost duschade jag och fixade mig och sedan lilleman för att ge oss iväg till ÖB! Vi gick där ett tag! Det blev ganska jobbigt då lilleman inte sov som han skulle utan blev väckt av något och det gjorde att han blev jätte jätte grinig och inte alls glad! Så jag fick försöka gå runt och bära på honom så gott jag bara kunde!! När jag till sist var klar och hade bestämt mig för vad jag skulle handla så snabbt till kassan för att betala mina varor! Jag drog då kortet och "Ej godkänt" VA F*N tänkte jag detta händer inte. Så jag testade igen men samma svar på kortläsaren! Jaha sa jag och fick då så snällt be dem att lägga tillbaka sakerna också stack jag hem. Då var jag inte alls på bra humör längre för jag hade fixat oss för att komma iväg, strulat när jag varit där och sen fick jag ändå komma hem tomhänt!! Det var precis efter affären som jag kom på att det faktiskt inte var den 28e utan det var den 26 och jag hade ju inte alls fått mina pengar utan de skulle komma på onsdag!! Åhh... Så vi kom iaf hem, jag matade och natta lilleman så han fick sovit lite sen så la jag mig o soffan, kollade tv och åt choklad! Det tyckte jag att jag förtjänade!!

Resten av dagen var dock helt okej!! Inget speciellt som hände men det var mysigt! Träffade Marcus en kort stund, han var här för att leka lite med Charlie (han var även en av dem som hjälpte oss att flytta in)!! Jag hade velat bjuda på lite bilder också men tyvärr blir det inte så då min sladd har blivit borttappad bland alla flyttlådor! Men kämpar för fullt för att åter finna den!!

Hoppas allt är bra med alla er! Försöker läsa era bloggar men tiden är knapp ibland! Ibland chillar jag dock bara haha! Men vi hörs!!
Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar