tisdag 6 april 2010

En ny dag!

Idag har varit långsam långsam! Bara tagit hand om Lucas idag och inget direkt spännande som hänt! Imorgon däremot börjar första dagen av mina tio ensamma dagar hemma!! På torsdag kommer dock en kompis från Kristianstad hit och sover över, Maggan :D Så det ska bli kul! Sen ska även min mamma komma hit någon dag och min syster skulle försöka ta sig hit en dag!! Så det gör mig super glad!! Inte lika roligt att vara hemma själv! Men vissa dagar vill man vara själv (dock är jag ju aldrig utan hund och barn)!! Nä nu ska jag sova! Blev ett kort inlägg idag! Hann även ikväll göra lite scrapbooking! Lägger in bild på det imorgon!!

Lilleman fick även testa blåbärspure idag för första gången! Lägger in bild och film imorgon!!
Sov nu så gott och ha de bra!!
Ciao Bella

1 kommentar:

  1. Hej hej! Har du hunnit sy något? Själv så är jag inne i en period av misslyckade projekt som inte kan publiceras.
    Kul att får en kompis på besök.

    Kram

    SvaraRadera