onsdag 7 april 2010

Min första ensamma dag!

Idag har jag börjat min första dag ensam hemma utav mina tio! I morse, vill säga ett på natten, så valde min lilleman att vakna! Han ville då inte somna om så jag fick gå upp med honom! Efter varit uppe till kvart i fyra lyckades jag äntligen få honom att somna om och jag fick sova vidare!! Sen vaknade han typ vid halv sex igen men då kom han ner till mig och vi somnade om tillsammans! Lite i tio var vi uppe för dagen och det blev mat till lilleman!! Sen ut med hund och vagn för att rasta vovven!! Väl hemma igen så blev det mat för min del, mums! Senare vid 12 slaget var det dags för lilleman att sova en stund! Han somnade och vaknade två gånger innan jag fick honom till att verkligen somna! Men jag lyckades iaf och det var huvudsaken!!

Så nu sover han och jag försöker fixa lite med skolan! Fick brev hem idag som jag inte riktigt förstod som jag försöker fatta! Men tror inte det var riktat till mig så är nog inget jag behöver bry mig om direkt!! Nä jag ska väl ta och återgå här! Imorgon kommer iaf Maggan hit och det ska bli skoj!! Får se vad vi hittar på!!

Nä vi hörs! Ha de bra!
Ciao Bella

Ps: lägger in bilderna från igår och filmen i nytt inlägg ovan!!

1 kommentar:

  1. Jag fick osså ett sådant där skumt brev från hkr så jag gick o snackade med studievägledaren.

    SvaraRadera