fredag 2 april 2010

Glad påsk!!


Ja då var det påsk och många av er är säkert iväg och firar påsk med era nära kära och vänner! Själv så ska vi fira påsk först imorgon hemma hos Charlies familj! Ska bli mycket trevligt faktiskt!! Jag trivs väldigt bra med Charlies familj och det är jag glad för!!

Idag har det varit en lugn och ganska kort dag för mig! Lilleman har inte låtit mig sova mycket inatt alls så jag var riktigt trött när jag skulle upp i morse! Det blev så att Charlie tog lilleman och jag sov lite till. Dem gick alla ut och gick och när de kom hem igen så skrek lilleman. Så jag gick upp helt yrvaken och försökte hjälpa till! Lilleman fick i sig lite mat och allt blev genast bättre!!

Lucas somnade sedan som vanligt när han varit uppe ett tag och vi la honom. När han sovit ett tag så tänkte jag lägga mig, bara att då märkte jag att Lucas hade vaknat igen :( *Suck* Så då lämnade jag över honom till Charlie och la mig! tjugo minuter efter jag lagt mig hör jag hur Lucas bara gråter och gråter så jag ber Charlie ge mig Lucas eftersom han inte ska behöva gråta på det viset! Så han kom in till mig och fick mat. Sen vaknar han och jag igen vid halv fyra!! Då har halva dagen gått men först då känner jag mig ganska utvilad.

När vi varit uppe en stund så bestämmer vi oss för att gå en runda. Vi passar då på att även gå till Willys för att handla lite! Det blir fredagsmys handlat och en liten Lucas som somnar i vagnen (i sittande ställning då vi testar vagnens sittande position!! Detta visade sig vara mycket mer uppskattat än liggande position!!

När vi kommer hem tar jag mig en dusch och Charlie fixar mat! Chicken drumsticks!! Gott gott!!
På det blev det lite vingummi och Charlie åt glass som jag smaka av! Nu har lilleman somnat i sängen och vi kollar på någon film med "The Rock" som heter Doom! Får se vad det är för något!! Nu ska jag återgå för "Nu är det fredagsmys, om det så är det sista jag gör..."
Vi hörs! Ciao Bella

1 kommentar:

  1. GLAD PÅSK från Thailand!!

    Det är lite trist att missa påsken, då jag tycker om påskmaten och godiset=) Men hoppas ni får en trevlig dag!

    Puss & kram

    SvaraRadera