måndag 19 april 2010

Ibland blir man upptagen!!


Ja jag vet att jag inte skriver varje dag just nu men har gjort en massa annat så har inte blivit av, men har tänkt på det så därför skriver jag nu iaf!!

Idag händer en hel del! kvart i elva idag ska jag och Lucas vara hos BVC för att mäta och väga som vanligt. Sen ska vi även ha lite matsamtal och det var ju meningen att Charlie skulle vara med på detta men så igår så visade det sig att han skulle ju ha adobe möte nu på morgonen (vilket innebär möte med skolan via dator) så det blir bara jag och Lucas!! Efter det bär det hem hit för att städa ordentligt och plocka undan här! Då det kl 14 kommer folk hit för att titta på vår lägenhet för att förhoppningsvis ta över den då nu den 1 maj så vi slipper dubbel hyra och blir rika istället med ca8000 i plus! Inte helt fel!! Sen efter detta då vid ca 18 tiden så blir vi hämtade för att åka på kalas i Ängelholm och fira Jim (Charlies pappa) som fyller 54 år :D Grattis till honom!!!

Så så ser dagens agenda ut!!

Just nu ligger lilleman och Charlie kvar i sängen! Charlie vill nog sova lite till då lilleman vaknade eller ville upp kvart över 6 och jag var ganska pigg då!! Då lilleman legat hos mig nu på morgonen och smått väckt mig i ca en timme innan han kände sig färdig. Då var det ju dessutom blöjbyte då han äntligen hade bajsat som han skulle!! (igår bajsade han två gånger med vår hjälp, då han var hård i magen) Så idag har han nog fått ut det mesta och förhoppningsvis är magen på G till det bättre nu!! Kanske inte något alla ni ville veta men så ser ens vardag ut så jag delar med mig haha!!

Nä nu ska jag ta och röra på mig!! Men vi hörs!
Ciao Bella

Ps: under denna veckan har Lilleman även lärt sig suga på napp jätte bra så Grattis till honom och oss :D:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar