lördag 17 april 2010

Då var dagen mot sitt slut

Min nakenfis!!

Och det blev inte riktigt som vi trodde!! Som sagt så blev det ju inget kalas idag eftersom lilla Julia var sjuk! Så vi stannade längre hos Charlies föräldrar! Det blev att vi var kvar till ca 18 tiden och efter det körde Barbro hem oss. Vi hade även tänkt träffa några vänner men dem skulle på annat håll då killens mamma fyllde år så dem skulle bort!! Lite synd men vi får träffa dem en annan dag helt enkelt!! Har inte träffat deras lille än så hade varit roligt att se dem!

Innan vi körde hem hit så blev det handlat lite nödvändigt som vi behövde här hemma och sen vidare hem! Det var skönt att äntligen komma hem och ta tag i livet igen! I Ängelholm har jag inte så mycket att göra, men har inte fått lov att göra så mycket heller ifs! Imorgon kanske jag ska in till stan och kolla på rea kläder till Lucas!! Han har ju gått upp i storlek nu så det är dags, blir 68 och 70 också tror jag!! Väl här hemma iaf så packades allt upp och räkningar m.m. sågs över! I med att vi hålle rpå att flytta så är det bra att ha koll på vart allting är!! Så det gäller att organisera nu när vi flyttar, vilket vi gör om senast 1½ vecka hihi! Ska bli så SKÖNT!!!

Lilleman fick runt åtta sitt sista mål för dagen! Blev hel portion gröt och lite amning på det sen somnade han gott i sin säng!! Så nu sitter jag och kollar Bond på tv och Charlie fumlar med sin dator! Som jag snart tänker sno då jag vill göra en grej där som jag inte kan på denna dator!!

Slutet gott allt gott iaf och vi är äntligen hemma igen!! Så ni som känner för att komma och hälsa på är hjärtligt välkomna de dagar vi har tid!!

Vi hörs!
Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar