onsdag 28 april 2010

Återbesök på ÖB m.m.




Lilleman bilder!!!!



Ja idag så stack jag tillbaka till ÖB! Började dock dagen med en härlig dusch och sen fixade jag lite här hemma sen drog jag iväg! Kändes som det tog jätte långt tid på ÖB men där är mycket saker som vi behöver men jag vet att jag inte kan köpa allt på en gång så var väl därför det tog tid!! Det blev iaf lite jord och så, så att jag kan plantera lite tomater, ärtor, gurka och sånt ute på balkongen hade jag tänkt!! Men vi får se hur det kommer gå haha! Är ju inte direkt så att jag någonsin gjort något sånt här förr! Så detta är mitt och jag ska klara de haha! (kom gärna med idéer haha)!!

Jag fixade så klart även lite annat vi behöver här hemma, men känns som vi har en lång väg kvar!! Jag önskar mig verkligen presentkort på både Ikea och väla! Vore perfekt och få det som inflyttningspresent och födelsedags present! Dock långt kvar tills jag fyller år!! Snart fyller dock min älskling år och jag har lite planer på vad vi ska göra! Men det blir hemligt (då han också läser min blogg så tyvärr älskling hehe) Nä nu är klockan tio och jag ska sova!! Lilleman sover i vår säng just nu då vi inte fått upp hans säng än! Men jag kommer nog montera den imorgon!! Får se!! Hoppas allt är bra med er alla och att livet leker!

Imorgon är det babysim och Charlie får chansen att bada med lilleman igen!! Mys!
Vi hörs! Ciao Bella

1 kommentar:

  1. Ja visst är det massa saker man behöver... men allt kan ju tyvärr flytta in med en gång :( dumma räkningar och lån och sånt som tar alla pengar.

    Skoj att följa er inflyttning i bilder

    SvaraRadera